Számítástechnika menü
Szerviz
Hétköznap és hétvégén is hívható telefonszám: 06 (30) 474-88-61
Szervíz szolgáltatásaink keretén belül cégeknek és magánszemélyek egyaránt kínálunk megoldást elromlott készüléke javíttatásában. Cégeknek lehetősége van általánydíjas szerződés keretén belül is igénybe venni szolgáltatásunkat, a többi rendszergazdai szolgáltatásaink mellett egyaránt.
Magánszemélyeknek ajánljuk az otthoni javítás lehetőségét is, de hogy ez miért is kénylemesebb Önnek?
- nem kell órákat vagy napokat várnia a javításra, azonnal belekezdünk
- nem kell elcipelnie számítógépét, nincs dugóban állás
- nyomon követheti a saját szemével a javítás menetét
- nem raboljuk az idejét, nekünk is fontos a gyorsaság. Az idő pénz!
-
rendszergazdai szolgáltatás otthonában, megfizethető áron
Mi házhoz megyünk és ott oldjuk meg a problémát. Így Ön láthatja, hogy munkatársunk mit csinál, és kérdéseket tehet fel. Nem kell sokat várakoznia, mire egy szerviz felhívja Önt, hogy kész van a számítógépe. Mi azonnal segítünk a helyszínen. Készséggel állunk rendelkezésére bármilyen nemű informatikai kérdéseben, és 100%-ban hiteles és megbízható választ kap!
A szervizünk mindenben segít!
- Számítógép javítás és laptop javítás otthonában
- Operációs rendszer telepítés ( Windows, Linux, OSX)
- Adatmentés, törölt adat helyreállítás, sérült meghajtó javítás
- Java beállítás, könyvelő program, ÁNYK nyomtatvány kitöltő, KIRA
- Minden fajta vírus, spyware, malware stb. keresése és írtása
- Vezetékes és vezeték nélküli hálózat építése és beállítása
- Router beállítása és egyéb hálózati eszköz konfigurálása
- Karbantartás, tápegység csere, számítógép szervíz
- Hardver és szoftver beszerzése garanciával
- Egyedi számítógép építése és számítógép javítása
- Általános rendszergazda feladatok ellátása
- Windows szerver és active directory telepítés és üzemeltetése
- Kisebb szerverek telepítése, beállítása és javítása
- Törölt adat, sérült particíó helyre állítása, adatmentése
- UEFI, BIOS és secure boot beállítása, frissítése
- Havi átalánydíjas karbantartás vállalkozásoknak, cégeknek
Áraink
- Fix, előre egyeztetett munkadíjakat kérünk a készülékek javításáért!
- Munkáinkra garanciát vállalunk
- Sikertelen munkavégzés esetén nem számolunk fel munkadíjat
- Adatait kiemelt biztonsággal és magas fokú körültekintéssel kezeljük
- Nyugdíjasoknak és kismamáknak 10% kedvezményt biztosítunk munkadíjainkból
Asztali számítógép (PC) belső portalanítása 2.500 Ft
Asztali számítógép (PC) teljes belső tisztítása, hűtőpaszta csere, kábelek kötegelése, melegedés tesztelése 4.500 Ft
Hűtő ventillátor csere 1.800 Ft, (nálunk vásárolt alkatrész esetén ingyenes!)
Alkatrész bevizsgálása (kiszerelt alkatrész) 1.800 Ft
Alkatrész bővítés (HDD, RAM – memória, DVD, videokártya) 1.800 Ft, (nálunk vásárolt alkatrész esetén ingyenes!)
Főbb alkatrész csere (alaplap, tápegység, processzor) 4.800 Ft
Hardveres javítás, hiba megállapítása és alkatrész csere 7.800 Ft
Számítógép összeszerelés hozott alkatrészekből 3.800 Ft
Ház csere, alkatrészek átépítése az új házba 7.500 Ft
Alkatrész javítás, ragasztás, forrasztás (törött, kopott, szakadt, szorult) 4.800 Ft
BIOS, vagy Firmware frissítés 3.800 Ft
Áraink bruttó árak és tartalmazzák a 27%-os Áfát!
A munkadíjak az alkatrész árakat nem tartalmazzák. Lehetőség van hozott alkatrészek beszerelésére is, viszont ilyen esetben az ezszközök megfelelő működéséért felelősséget nem áll módunkban vállalni!
Használt számítógépek
Közszféra
Cégünk évtizedes múltra tekint vissza a közszférában betöltött szolgáltatásaival. Korán felismertük azt a problémát, miszerint az állami szerveknél sokszor nagyon gyenge az informatikai segítségnyújtás, vagy nincs kellő anyagi forrásuk arra, hogy egy szakembert alkalmazzanak főállásban.
Továbbá problémát jelent az is, hogy a meglévő IT-részleg nincs felkészülve az újdonságokra, vagy a mgfelelő tudás hiányában a meglévő rendszert sem tudja megfelelően üzemeltetni.
Cégünk errre a problémára próbál megoldást nyújtani, hiszen a megfelelő IT rendszer működtetése ma már alapvető követelmény!
A legfontosabb kéréseket összegyűjtve próbáltunk olyan csomagokat összeállítani, amivel reményeink szerint a közszférában működő intézmények mindegyikének tudunk megfelelő megoldást nyújtani.
Önkormányzatok, Polgármesteri Hivatalok
Cégünk. a megfelelő tudás birtokában van az önkormányzati rendszerek és szakrendszerek üzemeltetésében. Sokéves tapasztalattal rendelkezünk, így tisztában vagyunk azzal is, hogy milyen törvényi kötelezettségeknek kell megfelelnie egy hivatal száőmítástechnikai rendszerének. Nem ilyedünk meg az ÁNYK, WSZOC, CSTINFO, KAT, ASP szavak hallatán sem, ügyfeleinknek mindig igyekszünk minél gyorsabban segíteni.
Rendszergazdai szolgáltatásaink igénybevételekor Ön mindig számíthgat ránk, ha elakadt, ha nem működik, vagy nem tudja, hogy hogyan tovább! Az önkormányzatoknak és hivataloknak többféle csomagot dolgoztunk ki, mely átfedi az egészen kis településektől kezdődően a megyei jogú méretű város hivatalainak teljes IT háttértámogatását.
Iskolák, óvodák, könyvtárak, kultúrházak
Tapasztalataink szerint az iskoláknak és óvodáknak nem áll rendelkezésre elég forrás arra, hogy egy informatikust alkalmazzanak, ill. sok esetben nem is lenne kihasználva a szakember tudása.
Ebben az esetben marad az ismerősöktől való segítség kérése, de mivel ez szívességi alapon működik, így általában nagyon lassan, ill. nem megfelelően tudják a hibát elhárítani, vagy egyáltalán nem kapnak kielégítő segítséget.
Ezért dolgoztunk ki ezen intézmények részére is több szolgáltatás csomagot, hogy a legkisebb költségvetésű intézmény is igénybe tudjon minőségi szolgáltatásokat venni!
Kis gondolatébresztő
- Szokott napi rendszerességgel menteni? Gondolt arra, hogy egy hardver hiba esetén bekövetkező adatvesztéskor honnan fogja adatait visszaállítani? Vagy ha több hónapja mentett dolgok óta mennyit dolgozott és kezdheti előlről?
- Van megfelelő vírusvédelme? Hallott már a kódoló/zsaroló vírusról? Tudta, hogy minden fájlja zárolásra kerülhet és csak több ezer euró esetén kaphatja csak ezeket vissza?
- Megfelelő biztonsággal kezeli adatait? Vagy a sok száz ügyfele, gyerek és szülő adatai Ön szerint nem személyes adat?
- Kivel végzi a javíttatást? Megbízik benne? Mi van, ha lemásolják az adatokat és felhasználják egyéb célra?
- Nagyon lassú számítógépe, szinte kitépi már a haját, ha elindít egy programot? Komplett számítógépet akarnak Önnek eladni? Mi sok esetben tudunk költséghatékony megoldást nyújtani.
- Nincs, vagy nagyon rossz a Wifi hálózata?
- Nyomtatójában állandóan kifogy a festék? Vagy már nagyon rondán nyomtat? Tudunk segíteni a nyomtató optimalizálásban és költséghatékonnyá tételben!
- Mindenki a saját számítógépre ment? Vagy egymásnak az adatokat pendrive-on adják át? Mi eeben is tudunk segíteni, hisz egy jól működö hálózat ma már nem kiváltság!
Ha ezeket a sorokat olvasva úgy érzi, hogy nincs biztonságban, vagy lenne mit javítani informatikai rendszerén, kérjük keressen meg minket elérhetőségeink egyikén és egy ingyenes személyes konzultáció alkalmával, megismerve igényeit, segítünk csomagjaink között választani, ill. egyénre szabott árajánlatot készítünk Önnek, hiszen cégünk üzleti filozófiája szerint az elégedett ügyfél a jó ügyfél!
Kyocera nyomtatók és másolók
Kyocera története
A cég 2014-ben nevet változtatott Kyocera Document Solutions Inc.-re, hogy ezzel is jelezze a vásárlók és a piac felé azt, hogy ő nem pusztán egy hardver gyártó, hanem van jövőképe az elektronikus dokumentumkezelés felé tartó világunkban is.
ECOSYS - A gazdaságos és környezetbarát rendszer
Globális környezeti problémákkal kell szembenéznünk, amire minden embernek felelősségteljesen kell reagálnia. A Kyocera számára megalakulásától, 1959-től kezdve természetes volt, hogy számítástechnikai fejlesztéseit, újításait a környezetre való odafigyeléssel párhuzamban végezze. Ennek eredményeként 1992-ben a világon először oldotta meg a teljes tonerkazetta (fényérzékeny henger, előhívó egység, tonerpor) cserélése nélküli lézernyomtatást. Az ECOSYS technológia szabadalmazott, amorf szilícium bevonatú dobegységet és más hosszú élettartamú alkatrészeket használ, ennek eredményeként az egyetlen kellékanyag, ami szükséges a használat során: maga a tonerpor. Az ECOSYS több mint egy technikai újítás, ez egy szemléletmód, ami a következő tényezőkből áll össze:
Gazdaságos (ECOnomy)
A versenyképes árhoz alacsony üzemeltetési költségek társulnak.
Az Ecosys rendszerű készülékek TCO értéke (Total Cost of Ownership, Teljes Tulajdonlási Költség) a saját kategóriáján belül a legalacsonyabb. A TCO tartalmazza a közvetlen (beszerzési ár és laponkénti üzemeltetési költségek), valamint a közvetett üzemeltetési költségeket (karbantartás, energiafogyasztás, fogyó-kopó alkatrészek cseréje és a papírköltség) egyaránt. Nagy szervezetek esetében a nyomtatott és másolt oldalak magas száma nagymértékben megnöveli a kiadásokat, főként azokban az esetkben, ahol a viszonylag drágább, kazettás rendszerû készülékekkel dolgoznak.
A kazetta tartalmazza a dobegységet, az előhívót és a festékanyagot egyszerre, ezeket egy utántöltés esetén együtt dobják ki. A Kyocera kazettamentes technológiája lehetővé teszi azt, hogy az utántöltés valójában is csak a festékanyag pótlását jelentse.
Környezetbarát (ECOlogy)
Hatékonyabb energiafelhasználás, alacsonyabb hulladék-kibocsátás és erőforrás szükségletek.
A Kyocera korábbi tapasztalatai a finomkerámiák gyártása terén segítették elő az amorf szilícium bevonatú dob megalkotását, amely a második legkeményebb felülettel rendelkezik a gyémánt után. Apró kerámia részecskék a Kyocera ‘Ecotone’ elnevezésű tonerjeiben folyamatosan csiszolják és kondícionálják a dob felületét nyomtatás közben, ami nagyságrendileg hosszabb élettartamot eredményez.
A nagy szilárdságú bevonat új távlatokat nyit a papírfelhasználás terén is – a 250 g/m2-es súlyú papírok is a bevonat megsértésének lehetősége nélkül alkalmazhatók, a durvább felületű, újrahasznosított papírfajtákkal egyaránt.
A kazettás rendszerű készülékekkel ellentétben az utántöltés során keletkező hulladék mennyisége is jóval alacsonyabb, hiszen csak festékanyag kerül a gépbe, nem kell minden esetben a főalkatrészek és a mechanika egy részét is kidobni.
Rendszer (SYStem)
A legmagasabb igényeknek megfelelő minőség, termelékenység és funkciók biztosítása.
A nyomtatók és fénymásológépek általában a vásárlás pillanatában kalkulált munka mennyiségéhez és típusához megfelelően kerülnek kiválasztásra. Mi történik azonban akkor, ha az igények változnak? A Kyocera Ecosys rendszerű gépeihez széleskörű opciós termékskála tartozik, melyekkel a papírkapacitás, a kimeneti lehetőségek és a másolási vagy nyomtatási funkciók is kibõvíthetők. Maguk a készülékek általában már alapkiépítésben is számos "prémium" funkcióval rendelkeznek (pl. hálózati csatoló, PostScript és PCL nyelvek, vonalkódok és számos fontkészlet).
Mindezek következtében a Kyocera eszközök rugalmasan alkalmazkodnak az új igényekhez, ahogyan a munkamenet is változik, illetve jól illeszthetők a folyamatosan fejlődő informatikai infrastruktúrához is.
Cégünk 2013-ben kezdte el a Kyocera nyomtatók és multifunkciós termékek forgalmazását, így sok éves tapasztalattal és a teljes termékpalettával állunk megrendelőink rendelkezésére!
ESET Antivirus
A vírusirtó szoftver kiválasztása során érdemes körültekintően eljárnunk, hiszen erre a programra bízzuk dokumentumaink, fényképeink és más adataink védelmét. Sajnos azonban a különböző gyártók marketing üzenetei között nehéz kiigazodni. Segítségképpen az alábbiakban összeállítottuk azoknak a kérdéseknek a listáját, melyekre érdemes választ keresnie, mielőtt kiválasztja új vírusirtóját. 1. Milyen teljesítményt nyújt a kiválasztott szoftver?Egy vírusirtó teljesítménye összetett kérdés. Egy jó vírusirtó nem csupán felismeri a kártevőket, de nem ad téves riasztásokat sem. Képzelje el, milyen lenne, ha egy vírusirtó úgy találná meg a kártevőket, hogy egyszerűen minden egyes fájlt kártevőnek minősít. Így aztán blokkolná a dokumentumait, a levelezését, a képeket, amiket a számítógépén tárol. Könnyen belátható, hogy ez nagy kárt okozna Önnek. Ezért olyan vírusirtó szoftvert érdemes választania, ami egyidejűleg:
Ez a három tényező határozza meg, hogy milyen minőségű szoftverről beszélünk. Ráadásul, amikor teszteredményeket hasonlít össze egymással, akkor nem csupán egy tesztet érdemes megvizsgálnia, hanem többet. Így megtudhatja, hogy egy vírusirtó hosszabb távon milyen teljesítményt nyújt. Nem titok, hogy az ESET termékei tartják a Virus Bulletin tesztek rekordját. Az ESET 1998 óta vesz részt ezen a nemzetközileg elfogadott teszten, és több VB100 díjat gyűjtött be, mint bárki más. Így bizonyított, hogy az ESET termékei megbízható módon felismerik a kártevőket és nem zavarják téves riasztásokkal a felhasználókat. Mindemellett az ESET termékei gyorsaságukról is híresek, így nem lassítják le a számítógépeket. 2. Szoftvert vagy szolgáltatást vásárol?A vírusirtó szoftverekből folyamatosan jelennek meg új verziók. Így Ön nem jár jól, ha mondjuk augusztusban megvásárolja egy neves vírusirtó termék évszámmal ellátott verzióját, majd novemberben csalódottan tapasztalja, hogy a frissen megjelenő új verziót nem tudja használni. |
Az ESET termékei esetén viszont nem terméket, hanem egy szolgáltatást vásárol. Amennyiben 1, 2 vagy akár 3 évre megvásárol egy licencet, és az adott termékből új verzió jelenik meg, arra Ön díjmentesen áttérhet. Így mindig a legfrissebb, minden újítást tartalmazó vírusirtót használhatja. Ráadásul az unilicencnek köszönhetően szabadon válthat a platformok között is. Amennyiben Ön Windows operációs rendszerre vásárolja meg az ESET termékeit, de később OS X vagy Linux platformra váltana, ezt megteheti - a licence érvényes. 3. Milyen támogatást kap a szoftverhez?100%-os vírusirtó sajnos nem létezik. Mindig megjelenhet egy olyan új kártevő, amire egyetlen egy vírusirtó sincs felkészülve. Ilyenkor kap szerepet a támogatás. Egy jó terméktámogató csapat ugyanis képes arra, hogy adatvesztés nélkül megtisztítsa a fertőzött számítógépeket. Az ESET termékei esetében Ön - Magyarországon egyedülálló módon - teljes körű terméktámogatást kap. Így e-mailben és telefonon is felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, valamint igénybe veheti a távirányításos támogatást, melynek keretében távolról, az interneten keresztül képesek vagyunk megtisztítani a fertőzött számítógépeket. Ezért az esetek döntő többségében nem következik be adatvesztés, képesek vagyunk helyreállítani a megfertőzött számítógépet. Nem véletlen, hogy az ESET magyarországi csapata nyerte el a CHIP magazin Szupport díját. 4. Miért érdemes fizetni a vírusirtóért?Az ingyenes vírusirtókhoz nem jár magyar nyelvű telefonos és távirányításos terméktámogatás. Ezen kívül az ingyenes vírusirtók között számos akad, amelyik nem tartalmaz teljes körű funkcionalitást. Tájékozódjon, mielőtt választ, az információk elérhetőek az Ön számára is. Ha megtekinti, hogy konkurenseink ingyenes és professzionális, fizetős kiadása között milyen funkcionalitásbeli különbségek vannak, látni fogja ezeket. Keresse fel az ingyenes vírusirtók honlapját, és nézze meg. Az olyan funkciók, mint a rootkit vagy az aktív böngésző védelem, nagyon fontosak. Véleményünk szerint ne bízza olyan védelmi szoftverre fontos dokumentumait, ami nem tartalmazz minden funkciót, ha már nem minket választ, fizessen egy konkurensünk teljes értékű, minden funkciót tartalmazó szoftveréért. 5. Milyen kedvezményeket vehet igénybe?Az ESET termékeinek árából jelentős, 50%-os kedvezményt nyújtunk diákok, pedagógusok, nyugdíjasok és egészségügyi dolgozók számára. Szoftvereinket ezen kívül kedvezményesen vásárolhatják meg nonprofit egészségügyi, kulturális és oktatási szervezetek, valamint közigazgatási intézmények. |
A jó vírusirtó olyan, mint egy intelligens robot. Képzeljük el, hogy a házunk kapuját egy robot őrzi, és mindenkit megvizsgál, aki vendégségbe jön hozzánk. Van nála egy lista a bűnözőkről és egy lista a barátainkról. Amikor érkezik hozzánk valaki, a robot megnézi, hogy rajta van-e valamelyik listán. Hogyan dönt a vírusirtó?Természetesen az is előfordulhat, hogy egy ismeretlen vendég jön, aki az egyik listán sincs rajta. Ilyenkor a robotnak beépített intelligenciája segítségével egy döntést kell hoznia, hogy beengedi-e hozzánk. A robot ilyenkor a vendég megjelenése és viselkedése alapján dönt. A vírusirtó pont így őrzi számítógépünket. Az adatbázisában lévő feketelistán szerepelnek a kártevők, a fehérlistán pedig azok a programok (például a böngésző), amik nem jelentenek veszélyt a számítógépre. A legújabb vírusokat pedig a vírusirtó is viselkedésük alapján ismeri fel. Beépített technológiái segítségével szimulálja, hogy egy fájl lefuttatása milyen következményekkel járhat, és ha gyanús jelet talál, riaszt. |
Melyik a jó vírusirtó?Az optimális működést a különböző felismerési technikáknak a kiegyensúlyozott aránya biztosítja, hiszen belátható, hogy az sem szerencsés, ha egy vírusirtó minden fájlt vírusnak címkéz, mint ahogy az is megengedhetetlen, hogy egy valódi kártevőt ne ismerjen fel. Ugyanakkor igaz, hogy tökéletes vírusirtó szoftver nem létezik. Ez egy szomorú hír, hiszen azt gondolnánk, hogy mindig, minden kártevő ellen védelmet biztosít a szoftverünk. Azonban matematikai úton bizonyítható, hogy nem készíthető olyan vírusirtó, ami minden kártevőt biztosan felismer. Felelős gondolkodásPontosan ezért a védekezés a mi felelősségünk is, ugyanúgy, mint a biztonsági öv bekapcsolása az autóban. Ha nem figyelünk oda arra, hogy a vírusirtónk mindig a legfrissebb adatbázissal rendelkezzen, és az operációs rendszerre minden frissítést telepítsünk, könnyen bajba kerülhetünk. TerméktámogatásHa ez bekövetkezik, akkor a terméktámogatáshoz fordulhatunk segítségért. Egy jó ügyfélszolgálat képes arra, hogy speciális eszközökkel felderítse és hatástalanítsa a károkozókat, és adatvesztés nélkül megtisztítsa a számítógépet. Fontos tehát, hogy olyan terméket válasszunk, amihez jár az ingyenes e-mailes és telefonos ügyfélszolgálat. A rendszeresen frissített, megbízható vírusirtó és az alapvető internetezési szabályok betartása mellett nullához közeli esélye van annak, hogy megfertőződik a számítógépünk. |
Számítógépünk nem csupán egy gép, hanem digitális életünk hordozója. Tároljuk rajta dokumentumainkat, fényképeinket és levelezésünket. A megbízható vírusirtó szoftver ezért éppen olyan fontos, mint lakásunk ajtaján a zár. Több ezer vírus napontaRáadásul az interneten naponta több ezer kártevő születik, melyek mindegyike komoly veszélyt jelent. Ezeket a kártevőket (vírusokat, trójai és kémprogramokat, férgeket és rootkiteket) már nem tinédzserek írják, hanem olyan programozók, akik mögött szervezett bűnözői csoportok állnak. Céljuk pedig nem a rombolás, hanem az, hogy a megfertőzött számítógépeket felhasználják. Éppen ezért a mai kártevők többsége szinte észrevétlenül bújik meg egy vírusirtóval nem rendelkező számítógépen. |
Nem elég az óvatosságAkad, aki azt gondolja, hogy a megfelelő védekezéshez elegendő a körültekintő óvatosság. Azt hiszi, hogy ha nem nyit meg ismeretlen feladóktól érkező e-mailekhez csatolt fájlokat, ha nem tölt le kalóztartalmakat és programtöréseket, és nem nézeget erotikus tartalmú oldalakat, akkor nincs szüksége vírusirtóra. Ez nem igaz. A legtöbb mai kártevő egyszerű böngészés közben fertőzi meg a számítógépeket. Így elegendő, ha megtekintünk egy fertőzött weboldalt, és máris a gépünkre kerül a kártevő. Ez pedig bármilyen oldal látogatása közben megtörténhet, amit a crackerek feltörtek, beleértve egy zenész vagy egy autókereskedő honlapját. Vírusok minden iránybólKártevők emellett érkezhetnek a gépünkre azonnali üzenetküldő szolgáltatáson (Skype, Yahoo) keresztül, vagy rákerülhetnek úgy is, ha a barátunk USB kulcsáról másolunk fel magunknak zenéket. A vírusok terjednek dokumentumokban (.pdf és .doc fájlokban) és képekben (például .jpg fájlokban) is. Pontosan ezért frissített, megbízható vírusirtó szoftver nélkül az internetre kötött számítógépek hihetetlenül rövid idő – akár néhány perc – alatt megfertőződhetnek. Így az operációs rendszer telepítése után az egyik legfontosabb dolgunk, hogy egy megbízható vírusirtó szoftvert vagy integrált biztonsági programcsomagot telepítsünk a számítógépünkre. |
Egy vírusirtónak két követelményt kell teljesítenie. Egyrészt ismerjen fel minden kártékony fájlt, a másik oldalról pedig egyetlen ártalmatlan, vírusmentes fájlt se minősítsen kártevőnek. Csak akkor beszélhetünk jól működő védelmi szoftverről, ha mindkét követelmény teljesül. Emellett nem árt, ha a vírusirtó gyors, és így nem fogja vissza a számítógép teljesítményét. A nemzetközi Virus Bulletin laboratórium mérvadó, összehasonlító tesztjei rendszeresen mérik a különböző vírusirtó szoftverek teljesítményét. A VB100 rekordot az ESET NOD32 Antivirus tartja, mely minden más vírusirtónál többször érdemelte ki a kiváló teljesítményért járó elismerést. TörténetA NOD32 első verzióját két szlovák informatikus – Peter Pasko és Miroslav Trnka – készítette el 1987-ben. Mára az ESET a világ több mint 160 országában van jelen, termékeit olyan nagyvállalatok használják, mint a Canon, a Dell és a Microsoft. A NOD32, és annak technológiájára épülő ESET Smart Security Magyarországon piacvezető az otthoni felhasználók körében. |
TechnológiaA nemzetközi sikert a cég az úgynevezett ThreatSense technológiának köszönheti. Az ESET vezetői az elsők között ismerték fel, hogy a felgyorsult informatikai környezet alapvető változtatásokat igényel a víruskeresés metodikájában. A ThreatSense technológia – mely az ESET minden termékének alapját képezi – lehetővé teszi, hogy a hagyományos (vírusdefiníciós adatbázison alapuló) víruskeresés mellett a szoftverek kiemelkedően gyors, mesterséges intelligencián alapuló elemzéseket is végezzenek. Ezt egészíti ki az egész világra kiterjedő ThreatSense.NET rendszer, mely felhasználja a számítógépes közösségek erejét az elemzésben. A ThreatSense.NET alapját az ESET által naponta átvizsgált több millió e-mail, valamint a felhasználóktól beérkező gyanús fájlminták adják – az elemzések eredményét a cég azonnal be tudja építeni termékeibe. Egyedi licencpolitikaAz ESET az élenjáró technológia mellett egyedi licencpolitikát és kiváló terméktámogatást biztosít felhasználói számára. Mivel a cég folyamatosan fejleszti termékeit, az ESET nem bocsát ki évszámmal ellátott verziókat. Ez azzal az előnnyel jár, hogy amennyiben megvásárol egy licencet, nem kell aggódnia amiatt, hogy a termék elavul. Amikor egy új verzió jelenik meg az ESET termékeiből, Ön bármikor díjmentesen áttérhet az új verzió használatára. TerméktámogatásEmellett az ESET magyarországi képviseletét ellátó Sicontact Kft. minden termékhez díjmentes e-mailes, telefonos és távirányításos terméktámogatást biztosít, mind az otthoni, mind a vállalati felhasználók számára. |
Gyors, megbízható és könnyedén menedzselhetőProaktív, gyors, könnyen menedzselhető antivírus rendszerek kiváló terméktámogatással és kedvező licencpolitikával – röviden ezt nyújtja az ESET ügyfelei számára. Az ESET történeteA NOD32 első verziója több mint 25 éves. A szoftver hamar népszerűvé vált hazájában, Szlovákiában, de világhódító útjára csak 1998 után indult. Az internet térhódításának köszönhetően a világ informatikai környezete ebben az időszakban alapvetően megváltozott. Az ESET vezetői az elsők között ismerték fel, hogy emiatt alapvető változtatásokra van szükség a víruskeresés metodikájában is. Vezető szoftvertervezőként 1998-ban csatlakozott a céghez Richard Marko. A szakember nevéhez fűződik annak a heurisztikus technológiának a kifejlesztése, melynek köszönhetően az ESET mára egy több mint 160 országban jelen lévő világcég, központtal Szlovákiában, Csehországban, Prágában, az Egyesült Államokban és Argentínában. ThreatSenseA ThreatSense technológia a hagyományos, leíró-adatbázisokon alapuló víruskeresés mellett a mesterséges intelligencia által végzett heurisztikus analíziseket és a valós környezetben elvégzett szimulációkat is magába foglalja. Ennek köszönhetően az ESET termékei proaktív védelmet nyújtanak az úgynevezett nulladik napi támadások nagy része ellen. Ezt az intelligens védelmet még tökéletesebbé teszi a ThreatSense.NET rendszer, mely az elsők között használta ki a közösségek erejét a vírusvédelemben. A rendszer alapját az ESET által naponta átvizsgált több millió e-mail, valamint a felhasználóktól beérkező gyanús fájlminták adják, melyek elemzésének eredményét a cég azonnal be tudja építeni vírusdefiníciós adatbázisaiba. Az ESET keresőmotorja mindemellett kiemelkedően gyors vírusvédelmi megoldást biztosít, legyen szó akár a szerverek, akár a munkaállomások védelméről, és nem terheli le a vállalati hálózatokat sem. |
Könnyedén menedzselhető a teljes rendszerAz ESET Remote Administrator egyszerűvé teszi a kiterjedt – akár több tízezres – vállalati hálózatok menedzselését. A termékek központi konfigurálása csökkenti a költségeket, míg a védelem nélküli munkaállomások felderítésének lehetősége eltünteti a biztonsági réseket. Az ESET termékei így kiváló vírusvédelmi megoldást nyújtanak mind a kis- és közép-, mind pedig a nagyvállalatok számára. Ügyfélbarát licencpolitikaMindezek mellett az ESET kedvező licencpolitikát biztosít: amennyiben felhasználónk érvényes licenccel rendelkezik, és a megvásárolt szoftverből új verzió jelenik meg, arra bármikor díjmentesen áttérhet. Egyedülálló szupportVégül, de nem utolsósorban az ESET termékeihez Magyarországon az e-mailes és telefonos terméktámogatás mellett Magyarországon egyedülálló módon távirányításos szupportot is biztosítunk, ami lehetővé teszi, hogy szinte azonnal reagáljunk a felmerülő kérdésekre. A távirányítás segítségével az esetlegesen bekövetkező fertőzések túlnyomó része adatvesztés nélkül eltávolítható. |
Felhasználóink számára a lehető legrugalmasabb konstrukciókat ajánljuk. A legfontosabb, hogy az ESET üzletpolitikájának köszönhetően ügyfeleink nem egyszerűen egy termék licencét vásárolják meg, hanem egy folyamatos szolgáltatást kapnak.
Ez két előnyt jelent az Ön vállalata számára:
1. Unilicenc
Az ESET nem csupán egy szoftvert, hanem egy szolgáltatást kíván nyújtani ügyfelei számára. Éppen ezért bármely termékhez vásárol licencet, az összes (Windows, OS-X, Linux) platformon használhatja a megfelelő védelmi szoftvert a licencben meghatározott darabszámig.
2. Verziókövetés
Amennyiben Ön vagy cége megvásárolta egy termék használatának jogát, és így rendelkezik érvényes licenccel, majd a termékből új verzió jelenik meg, akkor a licenc érvényességi időtartama alatt díjmentesen térhet át az új verzió használatára.
Ráadásul, ha az egy, kettő vagy három éves licencelési időszak közben bővíti a licencszámot, akkor Ön jogosult a mennyiségi kedvezmény igénybevételére úgy, hogy a kiegészítő licencdíjnak csak arra az időre eső részét kell megfizetnie, amennyi az eredeti licencek érvényességéből hátra van.
Licenctípusok
Home Edition licencek
Az ESET NOD32 Antivirus és az ESET Smart Security otthoni és kis céges környezetbe szánt verziói a Home Edition licencek. Négy számítógépig kizárólag Home Edition licenc rendelhető.
Business Edition licencek
- Az ESET NOD32 Antivirus és az ESET Smart Security céges, illetve nagyvállalati környezetbe szánt verziói a Business Edition termékek. Az ezekhez tartozó licenctípus négy számítógépnél nagyobb hálózatok, illetve szerverek esetében alkalmazható. A Business Edition licencek nem csupán a munkaállomások, de a szerverek védelméről is gondoskodnak (ESET File Security Linux/BSD/Solaris rendszerekre, ESET NOD32 Antivirus Microsoft szerverekre).
- Az e-mail szerverek és az átjárók védelmét az ESET e-mail szerverekre kifejlesztett szoftverei és az ESET Gateway Security biztosítják. Ezek eltérnek az ESET NOD32 Antivirus és ESET Smart Security programoktól, és licencüket külön kell megvásárolni.
- A Business Edition licenc az ESET termékek központi adminisztrációjára szolgáló ESET Remote Administrator szoftvert is tartalmazza, amely segítségével a teljes számítógépes hálózat egyetlen központi helyről menedzselhető.
- Business Edition konstrukció esetén a telepített operációs rendszerek száma határozza meg a licencszámot.
- Az ESET Mobile Security az ESET Smart Security Business Edition illetve ESET NOD32 Antivirus Business Edition tulajdonosok számára a megvásárolt licencmennyiség erejéig 50% kedvezménnyel érhető el.
Workstation Protection licencek
Az ESET NOD32 Antivirus kizárólag munkaállomások védelmére szolgáló licence, 5-200-as munkaállomás számig (ennél nagyobb hálózatok esetében kizárólag Business Edition licenc rendelhető). A Workstation Protection licenc is tartalmazza az ESET Remote Administrator programot.
1 darab szerver és 200-nál kevesebb munkaállomás esetén a Workstation Protection licenc kiegészítve az 1 darab fájlszerver védelméhez szükséges ESET NOD32 Antivirus licenccel kedvezőbb konstrukciót jelent, mint a Business Edition licenc. Amennyiben egynél több szerver van a vállalatánál, a Business Edition licenckonstrukciót érdemes választani.
E-mail szerver licencek
A következő termékek licencelése a kiszolgált postafiókszám alapján történik:
- ESET Mail Security for Microsoft Exchange
- ESET Mail Security for Linux/BSD/Solaris
- ESET NOD32 Antivirus for IBM Lotus Domino
- ESET Mail Security for Kerio Connect
Ezen termékek licenceinek árai megegyeznek egymással. A licencdíjat elosztott rendszerek esetén úgy határozzuk meg, hogy a kiszolgáló gépekre egyenlő arányban osztjuk el a kiszolgált postafiókok számát.
Átjáróvédelem licenc (ESET Gateway Security)
Az átjáróvédelem Linux/BSD/Solaris átjárókra, illetve Kerio WinRoute Firewall-hoz érhető el. A licenc darabszámát a védett munkaállomások és szerverek száma határozza meg.
Fontos tudnivalók
Az ESET Mail Security for Microsoft Exchange és az ESET Mail Security for Kerio Connect licencek a szerverek fájlrendszervédelméről is gondoskodnak, ezért ezekre a szerverekre nem szükséges külön ESET NOD32 Antivirus licenceket vásárolni.
Terminál szerveres, illetve vékony klienses környezetre a Business Edition licenckonstrukciót ajánljuk.
A webszerverek védelmére az ESET NOD32 Antivirus for Windows File Servers vagy az ESET File Security for Linux/BSD/Solaris licencet ajánljuk.
Esettanulmányok letöltése PDF formátumban
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
Rendszergazdai szolgáltatások
Megfelelően működik informatikai rendszere?
Megbízható partnerrel tartatja karban rendszerét?
Mindig ismerősöktől kér szívességet?
Rendelkezik adatvédelemmel?
Készül adatairól mentés?
Cégünk fő tevékenysége az informatikai rendszerek működtetése. Partnerünkké válásakor díjmentesen átvizsgáljuk rendszerét, majd az átadott
dokumentációban ismertetjük cége rendszerének gyenge pontjait, javaslatot teszünk ezen hibák kijavítására, ezeknek elfogadása esetén a személyes igényeit figyelembe véve a legoptimálisabb megoldást választva elvégezzük a fejlesztést.
A megbízható rendszerek esetében is sajnos előfordulhatnak meghibásodások, ezért a teljeskörű szerviz szolgáltatásunk segítségével, a lehető leggyorsabban gondoskodunk Ön helyett a hibás szerver, asztali pc, notebook, monitor, nyomtató, stb. javításáról, ill. annak esetleges gyors cseréjéről.
Cégünk partnerei számára kiemelt gyorsaságot garantál, így a felmerülő hibákat rendszergazdáink a leggyorsabban elhárítják, Távsegítségünknek köszönhetően akár percek alatt kaphat megoldást problémáira, de helyszíni kiszállás esetén sem kell órákat várnia ránk. Napi munkavégzését nagymértékben befolyásolhatja, ha rendszere leáll, nyomtatója elromlik, monitora értelmetlen jeleket mutat csupán. Ne feledje cégünk szakembereire mindig számíthat, készséggel állunk rendelkezésére munkaidő után, hétvégén és munkaszüneti napokon is!
Kérjen segítséget, vagy jelentse be a hibát telefonon, e-mailen, vagy a honlapunkon és szakembereink percek alatt elkezdik a hiba kijavítását!
Nyomon követhető munkavégzés
Cégünk hisz a tisztességes munkavégzésben és a precizitásban. Az elvégzett munkáinkról munkalap készül, mely alapját képezi a számla kiállításának, így Ön mindig csak pontosan annyit fog fizetni, amennyit dolgoztunk. Se többet, se kevesebbet. Így korrekt.
Eseti megbízás, vagy átalánydíj?
Havonta sok problémája van és szeretné az üzemeltetést havonta jól kalkulálható fix átalánydíjért? Vagy csak biztonságban szeretné tudni vállalkozását és csak esetenként van szüksége támogatásunkra? Mi mindenben a partnerei vagyunk! Az Ön igényeihez igazodva segítünk kiválasztani a megfelelő konstrukciót és személyre szabott árajánlatot adunk. Nincs más dolga, mint felvenni velünk a kapcsolatot, a többi a mi dolgunk! Elkészítjük ingyenes felmérésünket és ez alapján javasolunk Önnek csomagokat. Ugye milyen egyszerű?
Helyszíni garancia
Cégünk kimondottan megbízható márkájú és minőségű termékeket forgalmaz, ennek ellenére sajnos kisebb meghibásodások így is történhetnek. Ezért szerződéses partnereinknek, a nálunk vásárolt berendezésekre helyszíni garanciát vállalunk! A helyszínen javítjuk, vagy a szervízbe szállítjuk, így Önnek soha többé nem kell a garanciális javításokkal törődnie!
Miért jó az IT-Outsourcing, az Informatika kiszervezése?
Az informatika kiszervezésére azért van szükség, mert sokszor komoly problémát jelent, hogy az ügyfél nem rendelkezik megfelelő szakemberrel, így elmarad a rendszer megfelelő karbantartása, fejlesztése, ill. a megfelelő segítségnyújtás a felhasználók számára. Mi nem megyünk szabadságra, több rendszergazdánk közül mindig lesz, aki segítségére lehet. És gondoljon bele, rendszergazdáink több év alatt több ezer hibát hárítottak el, mely biztosíték arra, hogy nagy tapasztalattal, gyorsan és nagy hatékonysággal fogják Önnél is elvégezni a javítást. A költségek pedig előre kalkulálhatóak, nincsenek járulékok, szabadságok, képzési hozzájárulások.
A komplett rendszerek üzemeltetése mellett a megrendelők igényeit figyelembe véve az alábbi lehetőségeket kínáljuk, de természetes lehetőség van ezen szolgáltatások tetszőleges kombinációjára is.
Kérjen egyedi, személyreszabott árajánlatot, hogy a lehető legmegfelelőbb szolgáltatást kapja!